Wordt deze e-mail niet goed weergegeven? Klik dan hier om hem online te bekijken

Maart 2022

Geef geloof een stem

Het voelt ingewikkeld. De campagne samen met de beelden die onze huiskamers binnen komen. We zijn kwetsbaar. Het is allesbehalve vanzelfsprekend dat we in vrijheid leven. Dat we een welvarend land zijn, wat een zegen. Des te meer mogen we gemotiveerd zijn voor ons land en onze naasten hier, maken we ons sterk voor goede zorg voor elkaar, verdedigen we onze vrijheid en willen we zorgen voor de schepping. En dat begint dichtbij huis. In onze eigen gemeente Zeist. Zo geven we op 16 maart en daarna geloof weer een stem en te bouwen aan bloei.

Instagram Live

Donderdagavond 10 maart a.s. is er de allereerste Insta Live op de Instagram van ChristenUnie Zeist. Evelijn Zandberg gaat in gesprek met Wouter en Julian. Heb jij nu al vragen? Laat ze ons weten in de DM. En tot donderdagavond live. 20.00 uur.  Laat van je horen.

Van de wethouder

Wouter Catsburg, wethouder van Duurzaamheid, Mobiliteit en Openbare ruimte vertelt niet vaak over wat hij bereikt heeft in zijn termijn. Hij wordt regelmatig de fietswethouder genoemd. Iedereen die Wouter kent weet dat het een bescheiden man is. Maar toch hebben we hem gevraagd terug te kijken op de afgelopen jaren.

Flyer een uurtje mee

Zaterdag a.s. willen we onze flyers uitdelen aan de inwoners van Zeist. Mooie gesprekken voeren daar waar het kan. Hiervoor hoef je niet op de hoogte te zijn van alles wat in het programma staat. Gewoon.... namens de ChristeUnie ambassadeur zijn. Doe je een uurtje mee? We verzamelen vanaf 10 uur bij de markt in het centrum.

Laat het ons weten.

Gert Jan Segers in Zeist

Zaterdag 12 maart a.s. zal Gert Jan Segers op de koffie komen. We gaan hem ontvangen op Vollenhove 1095. Lijsttrekker Wouter Catsburg zal hem om 14.15 welkom heten. Met een beperkte delegatie (sorry er is weinig ruimte) gaat hij binnen gesprekken aan met bezoekers. Maar buiten voor de deur kunnen we het samen gezellig hebben. Vanaf 14.45 staat er een kwartier gepland om hem gedag te zeggen of een foto te maken. Bent u, ben jij erbij?

Stuur een mail naar cuzeist@gmail.com. Dank alvast.

ChristenUnie-SGP ambassadeurs

Op allerlei manieren vragen we aandacht voor ons verhaal. De website, de socials maar ook via video`s. Hierbij kun je 5 video`s bekijken.

Maar de aller belangrijkste ambassadeur bent u, ben jij. Help mee om de lijst ChristenUnie-SGP onder de aandacht te brengen. Op uw, op jouw eigen manier.

Gebedspunten

Bidden voor Oekraine en Rusland, geef Vrede Heer
Bidden voor de vluchtelingen, Heer Ontferm
Bidden voor de debatten, voor woorden en liefde
Bidden voor de verkiezingen 14,15,16 maart
Bidden voor alle kandidaten
Bidden voor een bloeiend dorp Zeist, Huis Ter Heide, Bosch en Buin en Den Dolder.
Bidden voor zegen voor bestuur en organisatie
Bidden voor Gert Jan Segers en zijn team
Dankbaar voor zoveel betrokken leden
Dankbaar voor steun van jonge leden
Dankbaar voor de vrijheid van christelijke politiek en onze democratie

Bid u, bid jij mee?

Ruimte voor een poster?

We hebben nog posters.  Er zijn allerlei mogelijkheden om deze te laten zien. Op uw raam, bij uw verenigingsgebouw maar wellicht weet u nog andere plaatsen. U kunt gratis deze posters bestellen. Doe een mail naar cuzeist@gmail.com en er wordt voor gezorgd.
Ook zijn er voldoende flyers. Help mee om de ChristenUnie-SGP onder de aandacht te brengen.

Bedankt voor uw bijdrage.

Volg jij de ChristenUnie Zeist via Social Media?

De ChristenUnie Zeist is actief op meerdere Social Media kanalen.
Met een kort actueel berichtje kun je wekelijks zien wat we doen of wat ons bezig houdt.
Ook op die manier kun je betrokken zijn bij ons werk.
Met liken en delen geef je ons een boost.
Volg ons en reageer gerust.

facebook logo blauw rond Instagram logo rond blauwTwitter logo rond blauwLinkedIn logo rond blauw

Wijzig e-mailadres | Afmelden van deze nieuwsbrief
footer-linksVolg ons op TwitterVolg ons op FacebookVolg ons op LinkedInfooter-rechts